Korad Deminas Yunie

Direktlänk till inlägg 7 februari 2016

Dag 123 efter Yunies korsbandsoperation.

Av deminasyunie - 7 februari 2016 18:45


Idag gick jag, Yunie och Lisa en lång morgonpromenad eftersom jag skulle iväg med Pia under dagen. Promenaden gick riktigt bra och Yunie kämpade på, det blev 3km. Men senare på eftermiddagen så skulle vi ner till mamma och pappa för vi blev bjudna på middag. Då gick jag ner med hundarna men eftersom de gått så långt på morgonen så ville Yunie stanna kvar hos dem medan jag gick en kvartersrunda för Lisa tyckte det räckte. På kvällen gick de en korta runda hem.
På dagen har jag varit med Pia hade jättetrevligt eftersom hon fyllde år. Men hundarna var mindre imponerade av min utflykt under dagen för de var rätt så avslagna under kvällen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av deminasyunie - 23 november 2016 21:45

  Idag har jag och Lisa varit på grundkurs i utställning för Gerard O' Shea för att se hur Lisa klarar sig i utställningsträning med just andra hundar och det gick jättebra. Gerard tyckte Lisa inte riktigt förstod vad som förväntades av henne.Men j...

Av deminasyunie - 11 mars 2016 20:18

När jag räknade efter i kalendern idag upptäckte jag att jag räknat fel på dagar efter Yunies korsbandsoperation. Så det blev ju lite att ändra och korrigera många inlägg på facebook och i bloggen.  I alla fall så är det Imorse gick jag upp klockan...

Av deminasyunie - 6 februari 2016 23:45

Idag gick vi en helt annan promenadrunda på 2,4 km med både Yunie och Lisa. Det gick hyfsat för Yunie men mot slutet så började det linkas lite på benet, men då gick vi hem en stund till mamma och pappa eftersom vi var närmast där. Då passade jag på ...

Av deminasyunie - 5 februari 2016 23:45

Idag var Yunie trött efter gårdagens rehab så hon gick en kort promenad ner till mamma och pappa, men meningen var att hon skulle följa med mig och Lisa på morgonpromenaden. Hon var trött och valde att stanna kvar medan jag och Lisa gick själva. Efte...

Av deminasyunie - 4 februari 2016 21:00

Idag var Yunie mer sugen på att få laser hos Frida än att simma för när vi kom höll Frida på med saker där och då hängde Yunie med in och la sig till rätta på madrassen där hon fått laser tidigare.Men Yunie tyckte mycket om lasern när hon fick den.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards