Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 11 december 2011

Av deminasyunie - 11 december 2011 21:32

Idag har jag och mamma varit på Stockholm hundmässa 2011    och först tittade vi på alla fina rottweilerhanar sen träffade vi många bekanta ansikten . Pappa fick vara hemma med Yunie och de fick sällskap av Helenas Scirocco.   

Det har fungerat bra hela dagen    och när vi kom hem från mässan så höll båda hundarna att vända ut och in på sig själva men var helt överlyckliga   . Jag släppte ut busarna på baksidan och då blev det race, bus med basketbollen vilket jag höll på att skratta ihjäl mig åt Sciroccos teknik för att få Yunie att släppa bollen   . Han morrade, skällde och pep om vartannat. Sen var de modiga att springa upp i mörkret. Jag köpte lite saker på mässan bl.a en mössa till mig, brända mandlar, en aktivitetsleksak från Nina Ottosson som Yunie inte får förrän på julafton, en fäll från Häromi och lite annat. Det var trevligt att träffa er alla igen, var ju ett tag sen sist. Scirocco är välkommen att vara här när som helst   . Sen fick Yunie en leksakshare och Scirocco fick en likadan fast en bäver. Yunies uppdrag blev att försöka slakta den   . Jo, kan ju meddela er alla att katten Tussen överlevde dagen med en ny rottweiler, men när det blev nosades i rumpan var måttet rågat   ..

Ovido - Quiz & Flashcards