Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av deminasyunie - 23 mars 2012 23:45

På eftermiddagen blev jag bjuden att komma och fira Helena på hennes födelsedag. Jag köpte tulpaner i olika lila/rosa nyanser. Vilket välkomnande jag fick av hundgänget i finhuset. Jag kan ju garantera att Scirocco hade växt men framför allt hade han inte glömt mig verkade det som då när jag kom och blev välkomnad med att bli nerpussad av Scirocco framförallt så man tippar baklänges på rygg och sen håller knappt på att komma upp pga allt pusskalas av alla hundarna. De vildbasarna såg ut att behöva en liten promenad medan Helena var i andra huset och när det var gjort så sov de som jästa paddor . Det råder ju ingen tvekan om att Scirocco är galen i mig men det är nog ömsesidigt från oss båda. Kommer gärna fler gånger och går ut med honom och lånar gärna hem honom några timmar om jag får?. Tack även för den supermumsiga tårtan! Hem kom man efter mycket om och men med en något virrig taxi.. Valparna är jättesöta.

Ovido - Quiz & Flashcards