Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 19 september 2012

Av deminasyunie - 19 september 2012 20:00

På eftermiddagen tog jag och Yunie en promenad ner till djuraffären främst för att köpa "Fyra Ess - vitamin" men man får ju räkna med att köpa något godis till Yunie också som hon fick välja själv men hon hade nog kunnat plocka åt sig en hel korg med godis! Hon passade på att norpa åt sig några "gourmet salami" för hundar så det fick vi köpa med oss hem! Hon var även inne på att välja ett stort tuggben också men det får det bli nästa gång! Annars skötte hon sig med bravur och när folk frågade om de fick klappa henne så gjorde satte hon sig ner och njöt!

Av deminasyunie - 19 september 2012 19:45

Några killar i övre gymnasieåldern på Yunies och min eftermiddagspromenad. Så hör jag killarna snacka med varandra om Yunie - Såhär gick ton gången de i mellan "Kolla vilken hund - det är en sån där riktig rottweiler!! ( Finns det låtsas?) Efter mycket dividerande dem i mellan frågar de plötsligt om jag inte kan släppa Yunie?? (De höll på med någon joggingaktivitet). Varpå jag säger - "Då får ni vara jäkligt bra på att springa?" Varpå de inte blev fullt så styva i korken längre".. Men jag sa nä för det e kopplingstvång..

Ovido - Quiz & Flashcards