Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av deminasyunie - 27 januari 2013 11:00

Jag blir så arg på människor som har fördomar om stora hundar!! Visserligen drabbades inte fördomen Yunie den här gången utan en av våra andra hundvänner som är blandras med rottweiler och något annat. Vi går på promenad med vanliga sällskapet och hunden med husse kommer. Varpå två vuxna äldre personer går och viskar, om att den hunden ska flyga på en ur sällskapets hundar bara för att en annan vi...t stor hund har flugit på den lilla hunden förut så förut. Men den hunden som det spekuleras om har varken gjort en ansats till att ens peta på den hunden. Varpå jag säger att den hunden är snäll och aldrig gjort en fluga förnär men då får jag höra att jag inte fattar någonting och DÅ BRANN SAMTLIGA PROPPAR PÅ MIG OCH JAG BLIR VANSINNIG! Jag ger mig inte i den diskussionen utan säger att jag inte är dum i huvudet och att det handlar om rasrasism om stora hundar och man inte kan ha förutfattade meningar om en hund som inte ens rört den lilla hunden. Som jag sa att man kan ju bli rädd för den hunden som gjort någoting tidigare men varför dra alla hundar över en och samma kam. UPP TILL KAMP!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards