Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 6 februari 2016

Av deminasyunie - 6 februari 2016 23:45

Idag gick vi en helt annan promenadrunda på 2,4 km med både Yunie och Lisa. Det gick hyfsat för Yunie men mot slutet så började det linkas lite på benet, men då gick vi hem en stund till mamma och pappa eftersom vi var närmast där. Då passade jag på att ladda min nya mobil som jag fick när jag fyllde 30år, men nu kändes det dags.  Sen gick jag, Yunie och Lisa hem till oss. Då sov hundarna som stockar .  Efter det åkte jag till centrum med pappa och fixade lite saker.  På kvällen  blev det en promenad med båda hundarna (Yunie hade vilat sitt ben) . Där blev det en styrke och mental prövning då jag höll dem båda i koppel så möte vi en katt – den var väldigt intressant men jag sa med barsk stämma att det är NEJ och det gick bra och vi kunde gå vidare. Så mötte vi en hund som heter Lurven men hans matte och sen kom en annan ägare med två hundar .  Den ena hunden heter dessutom Lovisa. . Sen gick vi hem och jag tittade på Marley och jag – gissa om jag grät i slutet..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards