Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 6 november 2015

Av deminasyunie - 6 november 2015 19:31

Idag vaknade jag 4:00 (jag hade somnat i soffan) sen var jag klarvaken.) Yunie sov i sin biabädd. Klockan 07:00 gick vi upp för frukost. Yunie ville gå två varv på 7 minuter runt huset på morgonen. Sen fick hon vila lite så körde vi 10 övningar – sitt/ligg/stå. Vid 11-tiden ville hon gå ut och då gick vi en runda på 13 minuter på gångvägen där jag bor- hade Yunie fått bestämma så var hon på väg till Pia. Men jag fick hejda ...Yunie så hon inte tar ut sig för mycket. Vid 13 tiden övade vi lite ”slalom” mellan 4 koner och det var tom att hon föredrog smalgodiset framför levergodiset. Så vi övade slalom mellan koner för att öva bakbenet lite. Det var tydligen jobbigt med hjärn/och kroppskontroll gympa men sen kom mamma på besök 1 timme. Sen har gått flera gånger runt huset säkert 5 gånger. Haft lite massage och hundmys. Sen har gått ytligare 1 varv runt huset.

Ovido - Quiz & Flashcards