Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 7 november 2015

Av deminasyunie - 7 november 2015 20:58

Idag vaknade jag 04:30. Men gick upp senare. Jag och Yunie hann ut på en 8 minuters promenad innan det började regna i morse. Sen har vi varit ute flera gånger i trädgården.  Eftersom övningen ”sitt ligg stå” inte verkar fungera även om Yunie verkar kunna övningarna innan jag sagt kommandoorden tittade jag runt efter flera övningar som man kan göra efter korsbandsoperationer, men hon är jätteduktig. Hittade bl.a tips på att man kunde träna cavalletti och gå slalom så det har vi övat några gånger på och det fungerade i alla fall klart godkänt.  Så har vi tränat sitt/ligg/stå övningarna 2 gånger 10 st. Sen gick vi ner till mamma och pappa på kvällen. Jag gick upp och hämtade joggingvagnen så hon fick åka hem i den.  

Ovido - Quiz & Flashcards