Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 15 november 2015

Av deminasyunie - 15 november 2015 20:45

Idag har vi tagit det lugnt efter gårdagen och Yunie mår bättre idag även om hon fortfarande har ont. Så har vi tagit det försiktigt med ”långpromenaderna” så det har väl blivit en promenad på 10 minuter. De flesta rundorna var som mest 2-5 minuter sen verkade hon nöjd. Har även använt coldpack på henne idag och då låg hon och njöt. Hon har fått behålla sin mat idag. På eftermiddagen var Micke & Pontus förbi för att fixa med båten inför vintern. Yunie blev glad när de kom.  På kvällen var det inte så bra huvudvärksmässigt så det blev en enkel middag, sen såg jag Solsidan och väntade på Beck avsnitten men somnade innan det började. Men eftersom jag känner mig själv vid det här laget hade jag satt på inspelning, vilket var tur eftersom jag somnade – vaknade vid 1:30 i soffan.  Men så gick vi och la oss för natten.

Ovido - Quiz & Flashcards