Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av deminasyunie - 7 maj 2012 23:24

Idag var väl inte den bästa huvudvärksdagen jag haft på ett tag, men jag höll mig iallafall uppe. Jag gick först skogsrundan på morgonen och sedan ner till Enhagen och var väl ute 1,5 timme iallafall minst. Yunie verkar redan känna av värmen och det är inte till hennes stora glädje. När vi varit vid Enhagen gick vi i sällskap med Nathan/Kicki med Nicke. Sen var det en trött hund som gick hem och la sig på golvet. Jag gjorde även rent i kattlådan hos Tussen och det var tydligen uppskattat för jag hittade henne senare i tvättbaljan bland tvätten snarkandes..


På eftermiddagen gick vi ut ovanligt sent för att vara oss då både jag och Yunie vilade lite. Vi gick även skogpromenaden på eftermiddagen och sen var jag, Yunie och mamma ute i trädgården en stund. På kvällen gjorde jag popcorn i kastrull så Yunie fick också vara med att dela, sen snarkade hon gått till "Svergies fulaste hem". Jag har även gratulerat Annette på födelsedagen.

Ovido - Quiz & Flashcards