Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 3 december 2015

Av deminasyunie - 3 december 2015 20:28

Idag gick jag och Yunie ner till Enhagsparken. Jag hade med mig joggingvagnen men Yunie ville gå 30 minuter själv   , så det verkar som det går bättre och bättre för henne i alla fall. Sen fick hon åka vagnen en kort bit sen gick vi hemåt eftersom vi varit ute halva förmiddagen. Efter det sov hon i princip tills vi skulle prova på hundsimmet. Vi hade inte några stora förhoppningar om att få i Yunie men Frida lyckades vända Yunies upplevelse av vatten från hat till lycka    eftersom Yunie ville snabbt i igen och ta en simtur igen   . Så uppenbarligen passade det att simma för henne mycket bättre än watertreadmillen så nu har vi bokat två simpass till med Frida   . Det ska Frida ha STOR GULDSTJÄRNA   för att hon lyckades få i Yunie som simmade på bra i vattnet (men flåsade på också). Yunie slocknade redan i bilen på väg hem sen torkade jag henne ordentligt och använde coldpacken och nu sover hon som en stock i sin biabed.

När jag ätit middag ville Yunie gå ut en 10 minuters promenad och sen fick hon sina öron rengjorda.

Ovido - Quiz & Flashcards