Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 5 december 2015

Av deminasyunie - 5 december 2015 23:39

Idag tog Yunie sovmorgon så vi gick bort mot Ellakrogsvägen fram och tillbaka på morgonen – det tog 40 minuter   , sen sov hon större delen av dagen och jag har plockat lite hemma. Men jag måste ha plockat undan väldigt bra eftersom nu hittar jag inte dosetten till mina värktabletter    – till all sin tur var den inte nypåfylld i alla fall   . Men den måste ha fått väldigt snabba fötter för jag hittar den ingenstans   . I alla fall så gick jag och Yunie återigen Milstensvägen mot Ellakrogsvägen (ifall jag tappat den )där men är nästan bergsäker på att jag hade den i fickan på munkjackan innan jag duscha. Så den bör ligga hemma någonstans frågan är bara var. Båda Yunies motionspass har gått bra men efter kvällspromenaden så hade hon ont det såg jag på hennes ögon   .  Hon fick pyttelite metacam sen somnade hon för natten.  Jag lyckades somna i soffan idag igen   , men jag som tur var hade inspelning på filmen som jag ville se men somnade ifrån så får ta den i morgon i stället.

Av deminasyunie - 5 december 2015 00:03

Idag gick vi ner till Enhagsparken, men vilket hemskt väder det har varit idag. Det var tom så Yunie valde att åka mest vagn. Annars har hon mest få gå ut och in eftersom hon haltat en hel del idag, men det är väl troligt att det är efter sinträningen igår. Efterforskningar fortsätter gällande trädet och idag har jag fått lite mer tips om hur vi kan gå tillväga för att det forshoppningsvis står kvar. Jag har även varit i centrum. Köpte en hummer till middag och kan meddela att man somnade rätt så bra efter den när man skulle titta på idolfinalen. På morgonen gick vi hem till mitt barndomshem för att jag behövde låna torktumlaren eftersom jag skulle impregnera Yunies Hurtta täcken. Det gick bra.

Ovido - Quiz & Flashcards