Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 11 december 2015

Av deminasyunie - 11 december 2015 19:38

Idag vaknade vi tidigt, men gick ut 8.30 på promenad. Yunie fick gå så länge det gick bra. Det blev 1,1km och på morgonen gick vi ner mot Enhagsparken men en annan väg så det blev lite variation. Jag hade med mig joggingvagnen också ifall hon blev trött i sitt ben.  Totalt gick jag 3km men Yunie satt låg större delen i vagnen. Men hon trivs i den i alla fall. Så vi gick ner till hundgänget.  Yunie låg kvar i vagnen. Sen gick jag hem till mamma och vi var där en stund. Efter det så följde mamma med oss hem och åt lunch bestående av hemmagjord pizza. Yunie gick 300 meter hem då och det fungerade fint.

På eftermiddagen så gick jag, mamma och Yunie en runda på 25 minuter runt kvarteret  sen dess har Yunie snarkat gott i sin biabädd förutom det har vi gjort sitt/ligg/stå övningarna. Det låser sig ofta vid ordet ligg men efter några dubbelkommandon så fungerar det.  Så var vi ute en snabb vända i trädgården.

Ovido - Quiz & Flashcards