Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 7 december 2015

Av deminasyunie - 7 december 2015 22:15

Imorse gick Yunie 20 minuter sen fick hon åka vagn eftersom hon skulle få simma idag igen. Att åka vagnen gick bra. Sen när hon skulle kliva ur den ville hon inte kliva ur den för hon hade det så mysigt där. Några timmar senare skulle jag iväg och det var INTE populärt för jag behövde bara vrida om nyckeln så började hon ”yla/gråta”. Det hördes nästan ända bort till busshållsplat...sen. Var väl borta drygt 2 timmar och hon blev glad när jag kom hem. Så skulle vi iväg på hundsimmet idag.

När vi kom till Arninge Djurkliniken så var det en som hade väldigt bråttom in till Frida framförallt tror jag. Yunie fick först laser på sitt ben och det är alltid lika mysigt hos Frida. Yunie simmande 1 minut gånger 4 idag och hon kämpade på jätteduktigt men hon flåsade en hel del. Yunie kanske kände sig tryggare med Frida. Lena var också jättebra simfröken förklarade bra och tog hand om Yunie på bästa sätt. Kan ju också ha och göra med att jag inte har varit hemma med Yunie innan som vi brukar- så hon låg väl kvar i en hel del stresspåslag gissar jag. Sen när vi var klara så somnade Yunie gott hemma 2 timmar. Jag somnade bra i soffan idag men ska nu gå och lägga mig.

Ovido - Quiz & Flashcards