Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av deminasyunie - 16 oktober 2015 00:00

Yunies operation har gått jättebra och det kommer bli en lång rehabilitering. Hon blev väldigt glad när hon hörde min röst när vi kom för att hämta hem henne från Täby Kyrkby Veterinär klinik så hon tjöt rakt ut.
Hon hade skött sig jättebra på Täby Kyrkby Veterinärklnik.

Jag sa till mamma "det är Yunie som låter." Nä låter hon sådär gällt?" Då fick vi till svar att det var Yunie..

Hon blev alldeles till sig så vi fick lugna ner henne och be henne lägga sig.

Tack och lov har jag två utställningsburar sen tidigare eftersom man inte får lämna henne på natten själv så hon hoppar upp i sängen eller soffan. Men bara att hon fick se mig igen gjorde henne lugn. 


Kvällen har varit bra och burarna är uppställda. Hon har legat lugnt hela kvällen i sin biabed. Hon har även ätit en liten portion Eukanuba samt när jag åt fick hon några putsbitar oxfile´ och det slank ner. Har strikt kontroll när hon är utan sin tratt. Till natten var det burdags och det var med lite knorr men nu sover hon i buren brevid min säng. Yunie har även skött magen.


         

Ovido - Quiz & Flashcards