Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av deminasyunie - 22 oktober 2015 22:15

I morse vaknade vi klockan 07:00. Sen var det 2 rundor runt huset med Yunie.  Efter det så körde jag en storstädning. Efter 2 timmar så var jag klar med dammsugning, disk, hänga tvätt osv. När jag var klar så tog vi en paus. Vid 13:10 kom mamma på besök.  Sen var hon kvar en stund men Yunie hade svårt att koppla av länge då hon tror att mamma ska ta med mig med bilen och det uppskattas inte utav Yunie. Har använt coldpacken 2 gånger.  Yunie stödjer stundtals på sitt bakben och andra gånger hoppar hon, men när hon gör det så stannar jag henne. Vilket ruskväder det blev på kvällen! Sen gick vi ut i trädgården några varv. Efter det ringde jag Pontus och gratulerade honom på födelsedagen. Så tog vi kväller och kollade på tv.

Ovido - Quiz & Flashcards