Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av deminasyunie - 20 oktober 2015 19:17

Igår var jag så trött att jag inte orkade skriva status om Yunie och hennes kosbandsskada.

Idag var jag uppe redan vid klockan 6:00 medan Yunie sov till klockan 7:30 så jag tvungen att titta om hon levde men det gör hon. Yunie var ute tidigt på 2 5minuters rundor (runt huset ville hon gå).Vi har även återgått till Metacam och magen verkar vara igång. Första gången var det bra men andra var det löst troligtvis en reaktion på Metacam.

...

Imorse städade jag och tvättade flera maskiner med tvätt. Har även testat Fridas tips med en Cold pack (dock har jag en kylklamp). Vi har varit ute på flera 5 minuters rundor i trädgården.Har pratat med Gunilla/Rufus och har haft mamma på besök. Till middag blev det hemmagjord makaronilåda. Yunie stödjer i mellanåt på tassen men inte så ofta. Just nu sover hon.

Ovido - Quiz & Flashcards