Korad Deminas Yunie

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av deminasyunie - 25 oktober 2015 19:00

I natt har jag sovit sked med Rufus eller rättare sagt han har försökt att preja ur mig ur min säng, men man tycker ju att en säng som är 160cm bred ska räcka? Så gick upp 4:30 (den nya tiden). Yunie sov bättre när hon fick smärtstillande. Klockan 7:30 var vi redan ute på promenad jag och Rufus alltså. Det verkar som det går framåt med Yunies ben för i stort sätt alla 5-minuters promenader så har alla 4 tassarna varit i marken Sen var Rufus ute på rymmen en stund eftersom han måste ha smitit ut medan jag dammsög (han avskyr det). Men i all tur upptäckte jag det snabbt och fick hjälp av en förbi passerande med hund att locka in honom. Rufus kom så snällt när jag ropade på honom. Kan det ha handlat om 5 minuters rymning. Barngrinden var ju stängd så han måste ha smitit i mellan vid dörrkarmen. Sen sov han gott. Vid 13-tiden gick jag och Rufus på en timmes promenad. Efter det kom Pia på besök och vi fikade. Sen efter det blev det några varv runt huset med Rufus och Yunie. Till middag gjorde jag hemmagjord fisksoppa.   

Ovido - Quiz & Flashcards